Bolest bradavek po ukončení léčby přípravkem NuvaRing [Odborná rada]

NuvaRing používám půl roku, ale tento měsíc jsem přestal (z finančních důvodů). Poslední období pro odstoupení jsem měl před více než 2 týdny. Několik dní mě hodně bolí prsa a bradavky, bolest prsou je pro mě normální, ale bradavky mě nikdy tak moc nebolí. Bolí při dotyku, bolí také v podprsence, jako by mě někdo zasáhl, jsou trochu zvětšené (ten pravý je více a bolí to víc), jsou kolem tmavé. Co by to mohlo být? Také jsem slyšel, že bradavky bolely na začátku těhotenství, ale měl jsem pohlavní styk před více než měsícem a po tomto pohlavním styku jsem měl normální menstruaci, pokles teploty (začal jsem měřit několik dní před menstruací), nyní jsem se zvýšil. První pohlavní styk jsem měl první den, kdy jsem si měl dát poslední disk (ale byl jsem trochu pozdě - 2 dny), takže si myslím, že to přece nemůže být těhotenství. Žádám o rychlou odpověď, co to všechno může znamenat. Díky předem.

Příznaky ve druhé polovině cyklu mohou být podobné příznakům těhotenství. Protože váš poslední styk byl o 6 týdnů dříve, můžete si nyní udělat těhotenský test. Pokud je negativní, měli byste klidně počkat na nástup menstruačního krvácení.

Pamatujte, že odpověď našeho odborníka je informativní a nenahradí návštěvu lékaře.

Barbara Grzechocińska

Odborný asistent na Katedře porodnictví a gynekologie Lékařské univerzity ve Varšavě. Přijímám soukromě ve Varšavě na ul. Krasińskiego 16 m 50 (registrace je k dispozici každý den od 8:00 do 20:00).

Tagy:  Wellness Dieta-And-Výživa Rodina 

Zajímavé Články

add